איך לקדם את העסק שלך מחוץ לגבולות העיר?

כיום הרשת האינטרנטית היא כלי עבודה מספר אחד עבור קידום עסקים, כך ששלטי חוצות וחלוקת פליירים זה נחמד, אך רלוונטי רק עבור נישה מאוד מצומצמת, שלא לומר ארכאית, וזאת כי שיווק חכם הוא שיווק שחי ונושם איפה שכל השאר נמצאים – ברשת האינטרנטית כמובן, ואם אינכם קונים את זה, תעצרו ותיבחנו כמה פעמים מאז הבוקר כבר גלשתם ברשת. עם זאת, השאלה האמתית היא לא האם להיעזר ברשת הדיגיטלית, אלא כיצד לבחור באסטרטגיה הנכונה ביותר – כיצד בוחרים בערוצי השיווק המתאימים וכיצד מייעלים כל אחד ואחד מהם.

אל תהיו אגרסיביים

כיום ידוע ששיווק אגרסיבי לא רק שאינו יעיל, אלא גם גורר אנטגוניזם, על כן שיווק חכם הוא שיווק שמצליח להיכנס לתמונה באופן מעודן ואף סמוי. השיווק של היום מבוסס על תוכן רלוונטי וערך מוסף, משמע השיווק של היום נצרך ע"י הלקוח הפוטנציאלי באופן עצמאי, וכבר לא קופץ מול העיניים. כמו כן, קיימים מגוון תהליכי קידום, משמע במקום לשלוח לרשימת התפוצה קישור לפיד, פועלים מתחת לפני השטח. שנדגים? באמצעות קניית לייקים לאינסטגרם גורמים לקהל היעד להתעניין בדף המדובר – מייצרים בקלות רזומה חיובי שמעורר עניין ומושך פנימה.

קידום אורגני – תנו ללקוח תחושה שהוא ילד גדול

לקדם את העסק שלך מחוץ לגבולות העיר

כפי שציינו הלקוח של היום אינו אוהב שנותנים לו יד, אלא אוהב לחוש בשליטה מלאה, ועל כן במקום להשקיע בקידום ממומן ולידע את הלקוח שאתם מציעים לו תוכן שנבחר עבורו, השקיעו בקידום אורגני, כך שהלקוח יחוש שהוא אדון לעצמו. שנדגים? אם מעלים שאלה בשורת החיפוש של גוגל ומגיעים לבד לתשובה, התחושה היא שהתוצאה שהוצעה טבעית ואמינה.

זורקים חכה

כיום יש שלל רשתות חברתיות וערוצי שיווק שבהם נכון לפעול. זוהי יכולה להיות רשת האינסטגרם, פייסבוק, טוויטר, לינקדין וכדומה. עם זאת, אין זה נכון לזרוק חכה בכל אחת מהרשתות ופשוט לקוות שאיזשהו "דג" ייתפס, אלא רצוי להתמקד ברשת החברתית שבה מצוי קהל היעד באופן טבעי, ומנקודה זו לשקול האם לפנות אליו באופן ישיר, או האם למשוך אותו באמצעות תוכן מעניין, ופה המקום לציין טיפ ידוע בתחום: על מנת לצלוח את המשימה יש לחשוב כמו אחרון הלקוחות ורק לאחר מכן לעטות את הכובע השיווקי.

שיתופי פעולה רימרקטינג ועוד

לצד הנאמר, קיימים שלל טיפים נוספים, כאשר פה נחדד שהרבה פעמים יש להכניס את "עבודת העכביש" לתמונה, בכדי שיתווה קורים משיקים בין מגוון רשתות ואפיקי שיווק, וזאת ניתן לעשות כיום בקלות יתרה. עוד משהו שמוטב לעשות זה להשקיע ברימרקטינג – אם באמצעות פייסבוק ואם באמצעות אפיקים נוספים. מה עוד? תשקלו להשקיע בשיתופי פעולה (אפיליאציות), לייצר תחרות מעוררת עניין וכמובן שנדרשים להכיר את הכללים הייחודיים שמאפיינים כל רשת חברתית – בהצלחה!

השארת תגובה