תושבי אילת? אתם כנראה מכירים את כל הדברים הנפלאים בעיר ויחד עם זאת מודעים לקשיים במציאת תעסוקה ופיתוח קריירה ענפה ויציבה ויכול להיות שגם אתם כמו רבים אחרים תושבי העיר בחרתם לנהל עסק עצמאי. אכן, מדובר בצעד מצוין שכן על אף מיעוט מקומות העבודה, אילת היא עיר תיירותית ומוקד משיכה חם למדי ולכן ההזדמנויות העסקיות הן רבות ומגוונות. יחד עם זאת, זה לא ממש משנה איזה עסק אתם מנהלים, כדי שהוא יצליח אתם חייבים לסגל הרגלים קבועים טובים ולמצוא דרכים מקוריות לייעל את העבודה בכל פעם מחדש. על כן, אנחנו רוצים להכיר לכם כלי מצוין שיכול בהחלט להפוך את העבודה והשגרה של העסק ליעילה ופורה הרבה יותר. הכירו את מערכת ה-CRM של iCount.
ניהול הלקוחות המושלם
מייד נפרט לעומק על התכונות המעולות של מערכת ה-CRM, אבל רגע לפני חשוב לנו להסביר שמדובר בדרך המושלמת לניהול של מאגר לקוחות. הסיבה לכך היא שאתר iCount התחיל כמערכת לניהול חשבונות ולאחר ההשקה של מערכת ה-CRM, הוא למעשה אפשר לבעלי העסקים לסנכרן את כל תחום הנהלת החשבונות יחד עם ניהול הלקוחות. המשמעות של זה היא שניתן לסדר את מערך ההתקשרות והתשלומים בצורה נוחה, פשוטה ומאוחדת וכך לייעל באופן משמעותי את התחום הזה. אם תרצו אגב, תוכלו להתנסות במערכת של iCount בחינם ל-45 יום ורק אז להחליט אם היא מתאימה לכם, רוב הסיכויים שתחליטו שכן אגב. כעת, בואו נכיר כמה תכונות מעניינות לעומק.
ניהול משימות
פיצ'ר מעניין מאד של מערכת ה-CRM היא האפשרות לניהול משימות. אם יש לכם עסק עם כמה עובדים תוכלו בעצם לחלק את המשימות בצורה ברורה, נוחה ויעילה ולהקצות אפילו תתי משימות לכל עובד, כאשר כל השלבים שקופים ופתוחים לכולם וכך בעצם אין משימות שנופלות בין הכיסאות. את המשימות ניתן לקשר לעובדים מסוימים, ספקים או לקוחות, לצרף מסמכים רלוונטיים וליצור תזכורות כדי שדברים לא יעצרו באמצע הדרך. המערכת היא כלי מצוין לניהול העסק מרחוק בעקבות משבר הקורונה.
פייפליין
הדבר הזה הוא בעצם פיתוח מקורי של iCount והוא בהחלט מאפשר ניהול לקוחות יעיל לעסקים כמו גם הגדלת מכירות על בסיס קבוע. בעמוד הפייפליין בעצם תוכלו לראות בצורה ויזואלית היכן נמצא כל לקוח שלכם מבחינת שלבי המכירה, כאשר תוכלו להזיז כל לקוח ידנית בין מצב למצב. כך בעצם אתם יכולים לטפל בכל לקוח פרטנית ולהבין בצורה ברורה ופשוטה מה הסטטוס של כל לקוח, אבל הפייפליין מאפשר הרבה מעבר לכך. היתרון הגדול של הפיצ'ר הזה הוא שהוא מאפשר לקבל באופן מיידי תובנות חשובות על תהליכי המכירה ולהבין כיצד ניתן לגייס לקוחות, מהם השלבים המאתגרים ביותר והיכן לקוחות נוטים לעזוב אותנו.
יומן וזימון תורים
מערכת זימון התורים כאן היא נוחה להפליא ומאפשרת בהחלט יעילות רבה בשלבים השונים של ניהול העסק. מעבר לזימון התורים שהוא פשוט במיוחד ויכול להיעשות אפילו באופן עצמאי על ידי הלקוח, דרך המערכת תוכלו לשלוח תזכורות בהודעות SMS, ממשק נוח המאפשר לכל לקוח להזיז בעצמו תורים למועדים אחרים, ממשק ניהול יומנים של כל העובדים מנקודה אחת מרכזית וכן הלאה.
לסיכום
מערכת ה-CRM של iCount היא הרבה יותר מתוכנה לניהול לקוחות והיא בהחלט נותנת מענה מושלם כמעט לניהול עסקים שעובדים עם לקוחות רבים, מעוניינים לגייס לקוחות חדשים וצריכים לנהל לידים בצורה נכונה.
האפשרות להתנסות היא בהחלט משתלמת ואנו ממליצים לכל עסק לעשות את זה ולהיווכח עד כמה זה יעיל ונוח.